Doprava a platba

Jaká je AKTUÁLNÍ doba doručení?

Objednávky vyřizujeme co nejrychleji - běžné odeslání objednávky od 1 do 3 pracovních dní. Pokud na objednávku spěcháte, napište prosím do poznámky. 

V případě sójových svíček na zakázku - v onyxových nádobách je doba od 2 do 7 pracovních dnů.

V období od 1.11. 2024 až do Vánoc se doba vzhledem k vyššímu počtu objednávek může lehce prodloužit. Pokud na objednávku spěcháte, prosíme, kontaktujte nás a my vyřídíme vaši objednávku přednostně.

Děkujeme za pochopení.

Jaké možnosti dopravy využíváme?

Využíváme služby Zásilkovny a PPL.

Doručení na adresu, do výdejního místa či osobní odběr. Podrobně čtěte níže. 

 

Kolik stojí doprava a balné?

Níže najdete ceník dopravy, který máme aktuálně nastavený. Odesíláme po celé ČR a na Slovensko.

Ceny dopravy jsou takové, jaké dostáváme od dopravce, v případě zasílání do výdejních míst jsme dokonce i cenu pro vás snížily. Balné si neúčtujeme žádné. Snažíme se v tomto vám vyjít maximálně vstříc, a proto, pokud u nás nakoupíte za 1400,- Kč a více, máte od nás dopravu zcela ZDARMA.

Ceník Česká republika

Zásilkovna doručení na adresu = 119,- Kč

Zásilkovna Z point = 79,- Kč

PPL doručení na adresu = 109,- Kč

PPL ParcelShop = 79,- Kč

Dobírka po celé ČR = 30,- Kč

 

Ceník Slovensko

Zásilkovna Z point = 100 ,- Kč

Zásilkovna doručení na adresu = 130,- Kč

PPL ParcelShop = 100,- Kč

 

1. Zásilkovna doručení na adresu

Doručení na Vámi zvolenou adresu. 

Jakmile je Vaše objednávka zpracována a připravena k odeslání, dostane emailové potvrzení se sledovacím číslem vaší zásilky. Od té doby můžete sledovat svou zásilku na této adrese. Zde zadáte trasovací číslo. Zároveň dostáváte notifikace přímo od Zásilkovny a pohyb zásilky může sledovat v aplikaci Zásilkovny. V den doručování zásilky zákazníkovi Zásilkovna posílá SMS s časovým oknem s přesností až na 90 minut.

l5ef7b5ec8aad0-logo-zasilkovna-doprava-na-adresu

2. Zásilkovna Z-point

Doručení na Vámi zvolené výdejní místo ve Vašem okolí nebo Z-box.

Jakmile je Vaše objednávka zpracována a připravena k odeslání, dostane emailové potvrzení se sledovacím číslem vaší zásilky. Od té doby můžete sledovat svou zásilku na této adrese. Zde zadáte trasovací číslo. Zároveň dostáváte notifikace přímo od Zásilkovny a pohyb zásilky může sledovat v aplikaci Zásilkovny. Jakmile je zásilka připravena k vyzvednutí ve Vámi zvoleném výdejním místě, dostanete informaci a můžete si vyzvednout.

 

c603a36fa73a9e-zasilkovna-z-point                                             z-box

 

3. PPL doručení na adresu

Doručení na Vámi zvolenou adresu. Doručení obvykle následující pracovní den.

Jakmile je Vaše objednávka zpracována a připravena k odeslání, dostane emailové potvrzení se sledovacím číslem vaší zásilky. Od té doby můžete sledovat svou zásilku na této adrese. Zde zadáte trasovací číslo. Zároveň dostáváte notifikace přímo od PPL. V den doručování zásilky zákazníkovi Zásilkovna posílá SMS a email s časovým oknem s přesností cca 120 minut.

 

4. PPL doručení do ParcelShopu

Doručení na Vámi zvolené výdejní místo ve Vašem okolí (ParcelShop popř. ParcelBox)

Jakmile je Vaše objednávka zpracována a připravena k odeslání, dostane emailové potvrzení se sledovacím číslem vaší zásilky. Od té doby můžete sledovat svou zásilku na této adrese. Zde zadáte trasovací číslo. Zároveň dostáváte notifikace přímo od PPL. Jakmile je zásilka připravena k vyzvednutí ve Vámi zvoleném výdejním místě, dostanete informaci a můžete si vyzvednout. Zásilka je uložena 7dní v ParcelShopu, 3dny vParcelBoxu.

 

5. Osobní vyzvednutí 

Osobní vyzvednutí je možné po domluvě, ideálně na tel. 775 903 513 (klidně i SMS, WhatsApp) popřípadě zde jsou další možnosti, jak nás kontaktovat.

Lokalika: Beroun

 

Jak můžete zaplatit?

1. On-line platba kartou

Jedná se o nejrychlejší způsob platby. K uhrazení Vám postačí Vaše platební karta. Používáme ověřenou a bezpečnou platební bránu Comgate. Vyplníte číslo své karty, datum platnosti a CVC kód (3místný kód), který najdete na druhé straně karty. Peníze obdržíme obratem a pokud je zboží skladem, odesíláme, co nejdříve.

 

Odložená platba                                karta1                        platebni_metody

 

2. On-line platba Apple Pay

Apple Pay je platební metoda, která umožňuje zákazníkům jednoduché placení pomocí karty uložené v Apple Wallet. Při placení se nemusí opisovat žádné číslo karty a další údaje. Platba Apple Pay je v podstatě platba kartou. Pro zobrazení služby je potřeba mít k dispozici webový prohlížeč Safari a zařízení od společnosti Apple, které disponuje Touch ID nebo Face ID. Podrobný návod, jak zaplatit je zde.

Výběr karty ApplePay(1)

3. On-line bankovní převod

Online bankovní převod je platba prostřednictvím internetového bankovnictví s okamžitým potvrzením úhrady. Platbu zrychleným bankovním převodem u České spořitelny, ČSOB, Komerční banky, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, Poštovní spořitelny, mBank a Fio banky.

  • Ze seznamu bank si vyberete svou banku.
  • Po výběru své banky máte možnost zaplatit platbu prostřednictvím QR kódu nebo jste přesměrováni do svého internetového bankovnictví.
  • Po kliknutí na Zaplatit v internetovém bankovnictví budete přesměrováni do online bankovnictví vybrané banky
  • Po přihlášení do internetového bankovnictví se vám zobrazí předvyplněný platební příkaz. 
  • Po zaplacení dojde k přesměrování  zpět do e-shopu www.kouzelnesvicky.cz

vyber-platebni-metody

4. Bankovní převod

Při platbě běžným bankovním převodem vám dorazí na e-mail společně s potvrzením objednávky také informace k platbě – zde uvádíme číslo účtu včetně kódu banky, částku a variabilní symbol, který slouží ke spárování objednávky. Pro ulehčení platby uvádíme i QR kód. Ve svém internetovém bankovnictví, osobně na pobočce banky či složenkou zadáte příkaz k úhradě. Zboží odesíláme po připsání částky na bankovní účet. Pokud nám nejsou peníze připsány na účet do 7 dnů, objednávku automaticky stornujeme. 


platbapřevodem

5. Dobírkou

 Zboží, které si u nás objednáte, uhradíte až ve chvíli, kdy vám dorazí. Lze pouze pro Českou republiku.